Strona dla rodziców :)

Może pamiętacie, jak kiedyś pisałam o ubezpieczeniu posagowym w pigułce? Mam nadzieję, że ta pigułka była do przełknięcia, bo dzisiaj trochę rozwinę temat i polecę stronę, na którą możecie zaglądać, jeśli…będziecie zainteresowani ubezpieczeniem dziecka. Teraz powinien na mnie spaść grad krytycznych uwag za taki temat w piątek 😛 Ale lepiej wiedzieć, gdzie szukać informacji, zwłaszcza, że pewnie większość rodziców nawet nie wie, co gwarantuje ubezpieczenie ich dziecka w szkole. A Wy wiecie? 😛

Pożyteczna strona to http://ubezpieczonedziecko.pl/faq. Na Facebooku jest także fan page, jeśli ktoś woli tak dowiadywać się o nowych treściach na stronie – dla mnie to bardzo wygodne. Podlinkowałam do FAQ, bo możecie sobie doczytać o tych sprawach, o których wcześniej wspominałam. I starać się nie usnąć z nudów. 🙂

W dziale artykuły możecie znaleźć ciekawe (dobra, dobra, wiem) treści, które odpowiadają na wątpliwości w związku z zabezpieczeniem finansowym dzieci. Mnie też kiedyś one ogarniały – ale ja już się ogarnęłam dzięki takim kompetentnym stronom 🙂

Finanse to ważna rzecz, dlatego warto pomyśleć o przyszłości dziecka. Niech mi nikt nie mówi, że pieniądze szczęścia nie dają! Same pieniądze – nie, ale zapewniają życie na godnym i dobrym poziomie 😛

Leave a Reply

